Zarządzanie kompetencjami i rozwojem
Typowe wyzwania naszych Klientów
- „Chcemy skupić się i wybrać kompetencje, które przyśpieszą rozwój naszej organizacji i wzmocnią nas w realizowaniu ambitnej strategii.”
-
„Chcemy szybko i skutecznie odnaleźć osoby z potencjałem w naszej firmie i stawiać przed nimi nowe zadania.”
-
„Chcemy pracownikom z wysokim potencjałem pokazać możliwości rozwoju i awansu w naszej firmie tak, aby w niej pozostali.”
-
„Chcemy zapewnić spójność kultury zarządzania w naszej firmie i wzmocnić naszych liderów w precyzyjnym komunikowaniu naszych oczekiwań i zarządzaniu rozwojem.”
Jak możemy Cię wesprzeć?
Modele kompetencji
Definiujemy umiejętności i kompetencje kluczowe dla rozwoju organizacji, niezbędne do zrealizowania strategii, sprostania nowym wyzwaniom biznesowym, przejściu przez zmianę.
Matryce umiejętności (skills matrix)
Budujemy i wdrażamy narzędzia wspierające proces regularnych rozmów rozwojowych, dialog między przełożonym a podwładnym.
Systemy ocen kompetencji
Wdrażamy narzędzia zapewniające analizę i bilans kompetencji w poszczególnych działach, obszarach i całej firmie, wskazujących rozbieżność między kompetencjami posiadanymi, a oczekiwanymi (Gap analysis.)
Programy rozwojowe i szkolenia
Projektujemy i prowadzimy programy szkoleniowe dla Liderów, pracowników z wysokim potencjałem. Prowadzimy programy coachingowi dla kluczowych pracowników i TOP Managementu.
Programy rozwojowe dla pracowników wysokiego potencjału (HiPo)
W oparciu m.in. o mapowanie strategii pomagamy określić kluczowe wyzwania do których dedykujemy pracowników wysokiego potencjału, wspieramy ich oferując dedykowane programy rozwojowe i sesje mentoringu.
Efekty prac
- Modele kompetencji – zestaw kluczowych kompetencji sukcesu, spójna komunikacja dotycząca priorytetów rozwojowych.
- Matryce umiejętności (skills matrix) – narzędzie wspierające liderów w diagnozie kompetencji i określaniu indywidualnych celów rozwojowych dla podwładnych.
- Systemy ocen kompetencji – proces regularnego dialogu między firmą , a załogą dot. priorytetów rozwojowych. Managerowie przygotowani i wdrożeni do regularnych rozmów rozwojowych. Stały i spójny komunikach nt. kluczowych kompetencji.
- Programy rozwojowe i szkolenia (Szkolenia dla Managerów początkujących) – Wczoraj kolega – dziś Manager; Zaawansowane szkolenia Liderskie – Zarządzanie sytuacyjne, projektowe; Projekty wspierające komunikację i dostrajające współpracę między działami; Szkolenia z prowadzenia rozmów rozwojowych- stawianie celów, delegowanie, rozliczanie, motywowanie.)
- Programy rozwojowe dla pracowników wysokiego potencjału (HiPo)